marți, 19 ianuarie 2010

..New sensation..



..hey hey..



..vă inspiră ceva anume această imagine?...ei bine..dacă nu vă dă chiar nicio idee asupra sentimentului sau mă rog întâmplării ce urmează s-o povestesc e bine :]] pentru că asta înseamnă că pot sa omit acest subiect fără să realizeze cineva :-"...



..Deci..astăzi a fost o zi legendară pentru mine..am luat primul meu 3 :">...şi ghiciţi la ce...la latină :]]...nici n-are rost să spun mai multe...oricum o să mă apăr şi o să zic, că eu n-am înţeles absolut dar ABSOLUT deloc declinarea a3a :]] şi în capul meu era o mare varză...şi pentru că cică punctajul a fost stabilit ca să ne fie nouă mai bine a zis dânsa [cu tonul ei specific :>] că a considerat orice mică eroare,greşeală şi a depunctat, şi deşi încurcasem doar 3 cazuri nu mi-a punctat nimic altceva...şi uite aşa the little foxy a luat 3 :]]...

 ..de menţionat că la început mă bufnea râsul gândindu-mă câte tâmpenii am făcut acolo..dar după ce am revenit la luciditate..am relizat că-mi stricasem media acum la sfarsit de semestru, nu doar cea de la obiect care îmi iese 6, ci cea generală..

 

..eih..pentru toate există un început...şi apropo de început...astăzi a început ceva nou şi frumos pentru mine..:x...sper să dureze..:)...mai multe nu vă zic :p...