miercuri, 27 ianuarie 2010

Nebunie pe câmpie :x




..Hey hey...wazzup people? :]]...nici măcar nu ştiu de unde să încep...:-?...



..păi..hai cu sfârşitu' ca să fiu originală..:))...



..Aţi simţit vreodată că sunteţi pe cale să explodaţi?...că doar privind la o persoană vi se-ntunecă privirea şi nu reuşiţi să vedeţi decât nişte cuvinte pline de ură scrijelite într-o ceaţă groasă, neagră şi rece?...Simţind că vreţi să plecaţi din locul respectiv într-o secundă fără ca cineva să-şi amintească, că aţi fost acolo şi totodată aţi vrea să ramâneţi acolo doar cu persoana respectivă şi s-o priviţi cum arde-n chinuri, citindu-i durerea în ochii plini de lacrimi reci, ca sufletul vostru?........NU, nu sunt sadică, deşi probabil asta aţi înţeles...dar ca să mă convigeţi că e aşa spuneţi-mi că niciodată nu aţi trecut prin aşa ceva...

...ei?...linişte?....oricât aţi ignorat acel sentiment ştiţi prea bine că măcar o dată aţi simţit asta...poate din GELOZIE...poate din URĂ pură....sau poate INVOLUNTAR.....

..Până la urmă nu mai contează motivul, sentimentul primordial...cel care a cauzat toate astea...contează reacţia ta...dacă alegi să suporţi asta până la momentul oportun..sau dacă alegi ca momentul ăla să vină mult mai repede...sau respectiv nu consideri că trebuie să existe un anumit moment ;))...Uneori..e mai bine să aştepţi un moment potrivit în care să-ţi exteriorizezi tot ce ai ţinut ascuns în tine..în cele mai adânci şi întunecate colţuri ale sufletului tău...



..Nu întrebaţi ce mi-a venit să postez aşa ceva..că...nu ştiu dacă ar fi ceva de explicat..sau de înţeles mai bine zis...Oricum...trecând la lucruri mai frumoase pot să afirm cu bucurie că sunt nebună :))...de ce cu bucurie?...păi pentru că...nebunia mea este cauzată de un sentiment foarte frumos şi o persoană deosebită...încă nu m-am hotărât dacă să vă las pe voi să înţelegeţi sau să vă zic...probabil că vă voi chinui :))....


...Şi pentru că mi-am primit nişte reproşuri...vreau să anunţ că săptămâna asta..cel târziu începutul săptămânii viitoare voi posta rubrica specială :x...JUR!...:x...vă iubesc :x....

2 Comments:

flying-without-wings said...

eu stiu stiu stiu stiu tot >:D< si eu te iubesc paranoik mica si aiurita :*:*

cOpil cOlOrat caut xerOx alb-negru said...

:x si eu te iubesc :x...paranoica mea :x..