vineri, 5 februarie 2010

Family portrait :x

Hey hey :>.. să vedem cine este următorul pe lista mea neagră >:)..


..Se pare că am ales câştigătorul..sau mai bine zis câştigătoarea.. Ea este verixa mea :x, Pe nume Mihaela [ :> ştiu eu că...]...

..Scurtă descriere:.. face 17 anişori în mai :x ( adică după octombrie :)) ).. şi face mate cu Daniilescu :)), ceea ce spune multe :))..

De ce o iubesc?..Păi pe lângă faptul că sunt nevoită datorită faptului că suntem rude :)), o iubesc pentru că ea este sora pe care n-am avut-o niciodată >:D<.. Alături de ea mi-am petrecut cele mai frumoase veri :)).. şi cu ajutorul ei mi s-au dezvoltat abilităţile de urmărire :> :-"... De la ea am învăţat că uneori sacrificiul sau compromisul este singura rezolvare a unor anumite situaţii.. Cu ea şi doar cu ea pot să mă uit toată ziua la filme de groază şi să râd ca la adevarate comedii :x.. Cu ea mă uitam sâmbătă noaptea la wrestling vorbind 2 ore la telefon până când rămânea una dintre noi fără baterie :))... Ea este cea care de câte ori ne întâlnim trebuie să aibă ceva vânăt, lovit, zgâriat, tăiat etc :)).. Şi ea este cea alături de care de vreo 4-5 ani petrec revelionul, care fie vorba între noi a devenit un adevărat ritual :))..


Ce să mai.. o iubesc fiindcă este ea :x..

0 Comments: