miercuri, 3 februarie 2010

Pe locuri..fiţi gata...START.. :x ...

..după o lungă aşteptare şi multe înjurături primite :))..încep rubrica specială :x...

Am o menţionare..nu există ORDINE.. ;)) .. sper să nu existe discuţii pe tema asta.. :D....

Nu contează decât faptul că toate persoanele care vor fi precizate aici sunt importante pentru mine :x...

...Well..voi începe cu o persoană super special for me.. :x..one of My Best Friends...my sunshine :x....cea cu care mi-am împărţit zâmbetele şi mai ales lacrimile...

Numele ei este Cosmina...

..Scurtă descriere: .. păi.. are 16 anişori [şi va face 17 în octombrie] ... este o nebună la fel ca mine, o alintată, are aceleaşi .. hm.. să le zic "revolte" :)) ..a, da şi cum am uitat.. are o voce minunată :x.. ea este micuţa mea vedetă...

Să trecem la ce ne "intereseză" pe noi ;))..De ce o iubesc?..

Simplu :x..Ea este cea care mi-a zis întotdeauna "eşti puternică.. o să trecem şi peste asta.. ai să vezi că va fi bine.. eu sunt mereu lângă tine dacă ai nevoie să vorbeşti cu cineva".. Ea este cea care m-a făcut să mă simt specială atunci când toţi îmi întorceau spatele şi ma ţintuiau la pământ cu insultele şi părerile lor... Ea este cea care vorbeşte cu mine la telefon până la 3-4 dimineaţa ascultându-mi aberaţiile de îndrăgostită/revoltată/fericită/visătoare.. Ea este cea care atunci când simt că totul se prăbuşeşte-n jurul meu, face o tâmpenie şi-mi readuce zâmbetul pe buze... Ea este cea alături de care am făcut numai tâmpenii :)).. să vedem ce exemple aş putea să menţionez :-?.. faptul că într-o zi cu nişte bani de buzunar în plus şi multă plictiseală şi imaginaţie ne-am vopsit cu vreo 3-4 culori :>... şi.. mai erau multe altele dar sunt în pană de idei acum :)).. cert e că lângă ea am simţit pentru prima oară prietenia, ce înseamnă să ai un suflet geamăn care să te citească ca pe o carte deschisă, cu o singură privire să-ţi vadă tristeţea sau bucuria din inimă... Lângă tine am învăţat să mă bucur de cele mai mici şi "neimportante" [la prima vedere] lucruri.. alături de tine am învăţat să-mi ascund sufletul de cei ce nu vor să mă vadă aşa cum sunt cu adevărat.. Cu tine am învăţat să plâng pentru ceea ce merită, să râd cu poftă, să iubesc cu toată fiinţa, să dispreţuiesc persoanele josnice.. Pe scurt.. lângă tine am crescut.. şi-ţi mulţumesc pentru tot ce mi-ai oferit şi îmi cer iertare acum pentru toate dăţile în care ne-am certat din vina mea, pentru că mi-am pierdut controlul sau nu am gândit.. te rog să mă ierţi şi să nu uiţi niciodată că TE IUBESC şi te voi iubi mereu, my BFF :x ...

Şi cu aceste câteva lacrimi de iubire şi bucurie vreau să-ţi amintesc de un mesaj pe care ţi l-am trimis pe data de 16.02.2008 la ora 00:06, pe care sper să nu-l uităm niciodată şi să fie pecetea prieteniei noastre: "Ştiu că-i miezul nopţii şi că numai de mine nu ai chef acum..aş vrea să-ţi spun că te iubesc mult şi-ţi mulţumesc că eşti prietena mea şi că mereu eşti lângă mine" ...

Să nu uiţi niciodată că ai doi îngeri păzitori, iar unul din ei e chiar aici..pe Pământ >:D<..

2 Comments:

Amprentele.Unui.Călător said...

pff.. fata nu stiu m-ai lasat.. nu stiu..
frate deci practic plang .. n-am cuvinte..
e asa frumos sa vad ca n-am trait degeaba pana acu si ca prin toate prostiile pe care le-am facut , am reusit sa fac pe cineva sa se simta bine.. au fost destul de multe lucruri care "ne-au despartit" , niste certuri pana la urma.. prostesti.Dar nu conteaza , toate astea se duc si raman doar clipele frumoase ... ca niste amintiri vii.
Cand ne intalnim cu veechi prieteni sau colegi si inca ne vad impreuna cred ca raman uimiti.. cum am putut pastra atata timp o prietenie asa frumoasa...si adevarul e ca nici noi nu stim.sau cel putin eu nu stiu.
Stii ca spuneai ca daca trecem si peste anu'asta ca "bff" suntem chiar prietene adevarate.A trecut un semestru .. si trebuie sa recunoastem ca ne-am certat mai mult decat in anii trecuti.. pentru ca au fost momente in care stiu ca si eu am gresit ca spuneam ca voi nu imi ascultati parerile si daca nu fac cum spuneti voi , va suparati.. Am simtit nevoia sa ma revoltez .. nu stiu daca am facut bine dar mi se parea totul incorect.In fine, a trecut si imi cer iertare daca v-am gresit cand v-am gresitZilnic realizez ca sunteti foarte importante pentru mine si ca nu stiu ce m-as face fara voi.Par doar niste vorbe spuse si uitate intr-un blog care la un moment dat o sa fie dat uitarii si o sa ramana una din miile de pagini de pe internet.. dar ceea ce simt eu este scris in versuri [ deci rimeaza :)) :x] pe inima . Si asta nu se poate sterge orice ai face :*.
Te iubesc mult si iti multumesc ca existi >:D< si iti zic de dinainte sa ma ierti pentru ce am sa-ti fac , ca urmeaza o vara[ trebuie sa urmeeeze!! :)] pliiina in care sigur o sa ne contrazicem/certam/impacam/iubim , zeci de nopti dormite una la alta, zeci de amintiri de reamintit :)).. si in final muulta iubire de daruit :x ca doar suntem doua alintate , nu? :">

cOpil cOlOrat caut xerOx alb-negru said...

:x yep yep..am si eu de comentat niste kestiutze asa k sa se vada k sunt o adevarata filoloaga :))..nu te "revoltezi" mamica :))..si acest blog nu va fi uitat [-(..MA ZBAT! :))..oricum..e adevarat >:D<..si sper sa se scrie noi pagini de istorie in continuare >:D<..te iubesc :x...